Pytania i odpowiedzi

Czy można umówić dostawę mebli na konkretną godzinę?

Mimo, że bardzo byśmy chcieli, nasza moc nie sięga tak daleko. Zazwyczaj wysyłamy towar firmą kurierską lub firmą transportową. To oni ustalają grafik. Ale na szczęście większość z nich kontaktuje się telefonicznie, aby umówić dostawę. Nigdy nie jadą w ciemno!

 

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie, mailowo czy przez Facebooka?

Tak, oczywiście! Składaj zamówienie jak Ci wygodnie. My wprowadzimy je do naszej bazy zamówień i otrzymasz potwierdzenie zamówienia na telefon i adres mailowy.

Czy meble są w całości?

Wszystko zależy od produktu. Posiadamy w ofercie meble do samodzielnego montażu a także meble już skręcone w całości.

Chcę zamówić dużo mebli. Czy otrzymam jakiś rabat?

Zadzwoń do nas i zapytaj. Jeśli nie jest to cena promocyjna, postaramy się urwać coś na kawkę i dobre ciastko.

Jak i kiedy mam zapłacić za towar?

Wybór należy do Ciebie, możesz zapłacić przy odbiorze, przelewem, kartą kredytową czy też za pomocą płatności elektronicznych. Żadna z form płatności nie wpływa na czas realizacji zamówienia.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Realizacja zamówienia trwa od 2-3 tygodni. Zdarzają się krótsze terminy - nawet 2-3 dni ( w zależności od stanów magazynowych). W okresie okołoświątecznym (święta Wielkanocne i Bożego Narodzenia) terminy dostaw mogą ulec wydłużeniu - do 4-5 tygodni od złożenia zamówienia. Za każdym razem informujemy o wysyłce drogą mailową ( wysyłamy nr śledzenia wraz z nazwą przewoźnika)

Ile kosztuje dostawa ?

 Oferujemy bezpłatną wysyłkę na terenie całej Polski

Czy w cenie mebli wliczona jest także cena wniesienia ich do mieszkania?

Niestety nie.

 Czy można komponować i zmieniać wymiary poszczególnych elementów?

W związku z tym, iż większość mebli produkowanych jest seryjnie, mają one z góry ustalone wymiary i nie można ich zmieniać.

Czy oferujemy usługę montażu mebli ?

 Nie

Na co zwracać szczególną uwagę ?

Zawsze sprawdzaj towar. Przy zamawianiu dobrze upewnij się czy na pewno wybrałeś wariant który Cię interesuje (model, rozmiar, kolor) a przy odbiorze, dokładnie sprawdź czy otrzymany produkt nie jest uszkodzony.

W jaki sposób dostarczacie zamówione meble?

Meble wysyłamy za pośrednictwem sprawdzonych kurierów:  UPS, GLS, DPD

Czy meble, które są w ofercie, objęte są gwarancją?

Oczywiście. Na wszystkie nasze meble udzielamy dwurocznej gwarancji.

Czy jeśli zamówię kilka różnych nóg do stołów to ich wybarwienie będzie identyczne?

Tak. Wszystkie zamówione meble będą miały ten sam kolor.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl